Bodoh bodoh bodoh!

geram betol aku! sebab ape? sebab org dobi tak cuci lagi baju keje aku! hadoi! panas betol aku. aku dah hanta tp tak cuci. bab* betol! selamat laa ada lagi baju yg pakai lagi! klu tak camne? tp yg aku lagi geram, time bos dia marah staff dia yg indon tuh! sedangkan time aku hanta baju aritu, dia yg buat bill! aku pon hape lagi, hangin satu badan lah! mmg sial lah! geram geram geram! bodoh betol. sebelum ni takde masalah pon!

actually bkn la masalah besar sgt tp bila bos dia marah staff (indon tuh) dia, tu yg aku paling hangin sbb dia yg bukak bill then letak baju aku sepah² dan aku rasa staff dia tak salah pon! sblm ni staff dia yg slalu buka bill utk aku tp takde masalh pon. cukup masa, baju siap! bodoh la bos camtu!


JGN SALAHKAN ORG LAIN ATAS KESILAPAN SENDIRI BOLEH TAK?

No comments:

Post a Comment