Ahad yg sejuk gilo!

Hurmm, arini dah ari ahad dah! esok Isnin! bulan baru utk Ogos! apa laa agaknya nasib utk bulan Ogos ni ehh! serah jela pd takdir! cehh, tiba2 beremosi pulakk! hah2! arini aku bgn awal gila weh! pukul 8 lebih aku dah bgn! haha. poyo jek! kol8 tu bukan awal mana ponkan! yela, sbb klu aku dduk kat umah sendiri, kdg2 pukul 12 pon x bgn lg! so kat sini mata tiba2 terbuka awal! dan salah satu faktor aku bgn awal arini sbb saket kepala! xtau laa sbb terlampau sejuk sgt atau darah naik sbb melantak kari kambing semalam!! oklah, aku nak mandi kejaps! pagi2 bgn update blog! semangat akukan! badan dah laa semangat! haha. ouhh, aku tau, ini tanda2 semangat kemerdekaan kot! maklumlah, bulan nikan bulan merdeka! wahaha! arini xtau lg nak watpe! dduk umah layan fb jela kot! then ptg balik kl! kl yg sesak nak mampuss! aku tak suka okay!!

bye.

No comments:

Post a Comment