Bina hidup baru! yeay.

hurms..diam x diam, dah 8 ari arwah abah pergi. kejap² ingat, kejap² lupa BUT abah tetap di hati forever okay! always in ma heart! love u dad! :)

dgn semangat yg kawan kawan bagi, aku bangun teguh berdiri! yeay! past is past jaa. sekarang hidup kau dah berubah. mesti jaga mak! itu yg penting. kawan kawan terchenta, terima kasih sbb hiburkan hati aku. thnx dgn semangat korang. because of datz, aku dah bangun dari khayalan! sedar dari mimpi mimpi yang melalaikan. Alhamdulillah!




**syg, sorry tak dapat spend time dgn u! btw, mish u dear! muahh.

3 comments:

  1. mish u too (;
    it's ok. bile2 kite free, kite jumpe k.
    utamakan tanggungjwb u dulu.
    && take a good care of urself tau! xD

    ReplyDelete
  2. bro, takziah :(
    sorry lmbt ucap, bru dpt thu le.
    gagah okayyy, whtever it is life must go on
    tc brader

    ReplyDelete
  3. salam jaa..

    takziah aku ucapkan..
    sowie..aku br tahu bile bace blog ko..
    semoga ko tabah..
    aku tahu...ko da benci aku...
    tp xsalah an aku bg semngt pada kwn aku..
    hurmmmmm...
    ko laki n ko msti kuat...
    aku slalu doakn ko bjaye n hapey...
    tc...assalamualaikum

    ReplyDelete