Ya Tuhan.

ari ni aku betol² dikejutkan dgn brita yg tak sedap didgr! around 545pm after solat asar, aku terus pi locker kat ofis utk check hp aku. byk gila miscall dr kakak yg 1st! sumpah suspen gila sbb rasa mcm ada benda penting! last² bila aku call balik, dia cakap "adik, abah masuk hospital! semalam sesak nafas!". ya Allah, masa tu hanya Tuhan jela yg tau camne perasaan aku time tuh! aku pon pe lagi, rasa nak menangis lah! yela, abah aku weyh! :(

aku call abg, dia ckp abah aku ok just letih! then bila aku call akak aku yg ke 3, dia ckp abah aku lemah gila. then pakai bantuan alat pernafasan! tp still ok la sbb semput je! aku sumpah takot weyh! ya Allah, tlg laa! :( so sekarang aku mmg tak senang duduk! aku nak balik tp mak tak bagi. mak suruh focus kat study & keje tp aku tak boleh laa!

"abah,tlg la cepat sembuh! adik syg abah! adik tak nak abah saket! please daddyyy??"

No comments:

Post a Comment