Gila lama punya kesah.

haha. bila aku terkenang balik, adoi gila lawak muka aku zaman kecik² dulu. comel je! (perasan) dua hari lepas, ada membe lama aku add kat facebook. nama dia zaizaful nabilah binti daud @ keropok terbang (nama dia kat fb!) dia ni aku kenal since primary! gila bape tahun dulu² laa. sbb skrng dah dewasakan! haha. so chat punya chat, aku saje jela nk tgk album dia kat facebook tuh! mana laa tau kot² dan cun ke kan! (: skali aku terbuka 1 album ni, nama dia "revolution"! OMG, dlm tu ada gamba² lama masa skola rendah weyh! mmg gelak terburai bila tgk balik gamba tu sume. sumpah aku pon dah tak ingt pasal gamba² tu sume.

Kenangan Masa Silam.




thnx zai! sbb ko upload pic² anak anak ni sume. atleast dapat laa aku ingat time zaman zaman hingusan kita dulu! haha. hopefully dapat jumpa balik sume kawan kawan lama! thnx Facebook!

No comments:

Post a Comment