Hello Hello.

hello hello, adoi lama gila aku tak updated blog nih! serius xde masa! haha. actually bukan takde masa tapi malas lagi byk dari rajin. (: sbb sekarang aku macam serabut sikit kepala otak ni. tak tau laa apa yang difikirkan. masalah belajar! kerja! rumah tangga (cewahh, poyo je!) haha. byk benda nk diceritakan tp tak tau nak mula dari yg mana.

utk kawan kawan lama yang masih xtau pasal ayah aku, ni aku nak gtau korang balik. seriously bukan aku tak nak gtau korang, aku da inform thru facebook, myspace dan ada beberapa yg aku msg direct masa arwah abah meninggal aritu. so im sorry! mungkin berita tu lambat sampai kat korang. tp xpela. dah lama kot benda tu jadi. aku pon dah jadi seorang yang kuat utk menempuh sume ni! tp sometimes, ada laa jugak aku teringat! sedih! tp apa bole buat! mungkin yg macam aku ckpkan, aku masih belum bersedia even umur aku sekarang dah 21 tahun. tp xpela! so jgn la risau ye! thnx jugak sbb support aku. (^_^)

So, wake up Jaa! mulakan hidup baru! yeay!


No comments:

Post a Comment