penghujung khamis yg bosan.

duh! sumpah aku mmg bosan tahap cipan arini. mmg takde aktiviti nak buat. buang masa camtu je. haish. ape laa nak jd nih! bosan! bosan! bosan! harap harap laa esok ada sumtink best yg jadi supaya hidup tak bosan macam hari khamis, 29 april nih! :)

so, dr pagi aku dok online sampai laa kebas buntut aku duduk atas kerusi nih! haha. tp yg syoknya ptg td aku tido puas. sbb hujan! i like weyh! nyenyak je layan feeling tido ptg! bila bgn je, mcm takde arah terus pi online balik! dush! bosan bosan hidup aku skrng! arghhh..

sblm terlupa, aku just nak share satu perasaan tak puas hati dgn korang! haha. tp lawak gila laa sbb kisahnya ialah aku tak puas hati dgn cerita adamaya! ahaks! poyo je. yela, geram gila babi aku dgn maya tuh! arghhh.. aku yg jd emo gila²! terus aku msg my syg ckp aku "gerammmm!!" esok dah laa takde adamaya. so kene tggu next week laa pulakk! rasa² laa kan, apa ending crita ni ye? aku nak tgk sgt ending dia. aku nak maya menyesal di atas kecurangannya terhadap adam! cewahh! haha.

dah laa..aku nak terus online online dan online. maybe sampai kol 12am je kot sbb aku dah mamai² actually. baru lepas mkn obat! ahaha. k,la sume. selamat malam :)


**online fb til 12am then tido!

No comments:

Post a Comment