jumaat pagi.

ha,seperti biasa bgn pukul 830am terus pegi on pc dan online fb! haha. mcm dah takde keje lain agaknya! siang malam asyik dgn fb jek! dush! tp bese laa.. pagi² mcm ni bosan sikit sbb ramai yg tak online. yela, busy dgn class, keje² ofis sume. so pagi ni aku online saje² jela. mana tau ada membe² yg ponteng class ke, tak masuk ofis ke, atleast bole chit chat an! haha.

so pagi ni benda yg aku kene wat dulu, cuci baju! bapak berlambak baju tak basuh lg! sume kene settlekan by today sbb esok aku takde kat umah (KL). nak pi kuala selangor mkn seafood dgn kawan ofis! cehh,mentang² laa baru dpt gajikan! haha. dan next week pon aku takde jugak kat kl sbb nak balik kampung. maybe dlm seminggu camtu. yela, duduk kl pon bukan ada apa² pon kan! so baik aku balik lepak dgn mak aku lg bagus :)

ok la. nak kemas² dulu. nnti aku update lg! bye.

No comments:

Post a Comment