pagi yg membuatkan aku tersenyum : )

tik tok, jam dah menunjukkan pukul 215pagi ; 5 Mei 2011. ok seperti biasa mata aku tak boleh nak lelapp! tension lahh sbb takleh tido! grrr! so aku pon amik laa masa ni utk update blog! yela, sementara ada masa free ni laa nak update blog ann!

"Pagi yg membuatkan aku tersenyum" apakahh? haha. takde pape pong. just pagi td (semalam 4 Mei 2011) aku pegi Tabung Haji utk menyimpan. Alhamdulillah dah sampai RMxxxxx :) bersyukur sgt padaMu Tuhan. bila keluar dari kaunter bank, aku check balik buku simpanan aku. aku tersenyum sendiri! hasil titik peluh beb! bukan mcm angpa, perabih duhet mak bapak! keje tak lagi tapi melaram no 1! ops! :P

so lepas siap semua, aku terus naik atas (foodcourt) utk cari brunch! lapar gila kot time tu. so aku dgn kwn aku pon menuju laa ke syurga mknn itu. haha! (thanks Yun sbb teman aku!) kpd Cik Kekasih, jgn jeleshh ye! Yun ni bff abg masa zaman kolej dulu. she's cool! :) dan gamba ni la yg aku dok jamah masa tu. nasi goreng rendang ayam + teh 3 layer! terbaikk!

ok,maaf! kualiti gamba sgt² hampehh! heh.

No comments:

Post a Comment