away to Kuala Selangor! :)

yup, away to Kuala Selangor for 2days 1nite! bukan melancong tp balik umah mak zaki with kak fadiah! bila da balik kuala selangor nih, ofcourse laa tujuan utama dia nak mkn "seafood!" mmg dah plan before dapat gaji lg! tp lg syoknya before gerak kuala, singgah shopping dulu kat mid! (saje bg ima jeles sbb dia xdpt shopping! haha). agak byk laa jugak membeli sbb mmg dah lama gila tak beli baju baru, brg baru! beratus jugak laa habis tp mmg berbaloi-baloi! ahaks :)

so, lepas membuang duet kat mid, terus gerak kuala selangor. dan sepanjang jln mmg aku ngntok gila dan tido sambil dibuai mimpi indah! zaki pulak kene drive sorang²! ouh driverku! muahaha. sampai dlm ptg, then lepak² japs sementara nk tunggu mlm utk melantak! haha. tp sumpah mmg puas hati sbb amik seafood mmg byk gila, tp murah kot mkn kali nih! dalam rm100++ tp nk tggu makanan sampai mmg sumpah mati kebuluran jugak laa kan! mmg kedai tu femes gila! sape² yg tinggal area sana mmg tau laa kedai tu. "aroma ikan bakar!" aku mmg syg gila laa kedai tuh! ouh, rindu gila kat ketam! udang! sotong! OMG. kene sabar ye gemuk! huhu.

the next day aku pi pantai remis pulak! saje nk usha² apa yg ada kat sana an! tgh jln² tu, bole pulak terjumpa mknn yg selama ni aku carik sampai kempunan! "ikan pekasam!" fadiah yg perasan! so aku dgn terliurnya terus beli n balik, suruh mak zaki masak! perghh, mmg layan kot dinner mlm tuh! dah berbulan-bulan aku cari, akhirnya jumpa jugaks dgn pekasamku! so makan makan makan! berselera kot! sampai dua ekor aku belasah! bila kenyang, mata pon mula laa layu! so tido sbb esok subuh nak gerak balik kl. k,la. penat laa pulak nk taip panjang²! mcm nk buat karangan spm pulak! so kesimpulannya, mmg best balik kuala selangor sbb ada "aroma ikan bakar!" haha. bye!

** xsempat nak amik gamba masa mkn! after this klu pi lg, aku promote mknn kat korang sume ye! haha **

No comments:

Post a Comment