Menu utk hari ni.

yeay! arini bgn lambat! haha. tp tiba tiba ada rasa rajin sikit arini. rasa mcm nak main masak masak! haha. gampang! mcm budak kecik laa wehh! tp mmg betul rasa mcm nak masak sendiri arini. malas nak tapau tapau lagi! gila bosan dan membazir je! sbb klu aku tapau, benda yg aku akan beli "nasi goreng paprik!". everyday tu jela yang aku makan! sampai tayar spare aku dah terlebih angin aku rasa sbb hari hari dok sumbat paprik!

so bila bangun je, aku goreng nugget dulu utk breakfast! then basuh baju dan baru kuar pi beli barang utk masak. pilih punya pilih, sume dah complete, bayar n blahh! haha. aku ni takde laa hebat sgt bab bab memasak nihh! tp boleh laa sikit sikit! sekadar mengalas perut! cehh, ayat skema monyet aku taip! :)

bila dah siap sume, masa utk memasak:

Ready, 1 2 3 Goo...haha!


**************************
satu jam kemudian,

TAAAARRAAAA!

haha! hebat tak aku?? hebat kan! so kepada makcik makcik kat luar tu yang nk buat aku jadi menantu, start hari isnin dah boleh amik borang kat kaunter depan umah! wakaka.

o f f l i n e !

2 comments: