Trauma gedik gedik! haha

aduh, pagi tadi ada accident kat jln genting-klang! betul betul depan mata aku kot! cam gampang pompuan tu bawak kete. nk belok kanan tp bagi signal lembab! pastu bawak kete bapak slow! moto moto yg tgh lalu dah laa laju laju! tak pasal pasal ada pakcik ni terlanggar blakang kete pompuan tuh! aduh, scary wehh! maybe pakcik tu tak sempat nak break! yela. pompuan tu tiba2 je nk belok kanan! aku yg tgh laju dr blkng pon hampir nk terlanggar sama. tp selamat sempat break! terkangkang aku tgk pakcik tu jatuh!

allahuakbar! nak tolong, kete tgh byk pagi td! aku pulak dah lambat nak pi ofis! harap2 pakcik tu takde pape laa. yela! kesian kot! dia ingat dia naik kete leh buat suka hati atas jln ke? bangang pompuan tuh! pastu dah laa tak nak benti! aku apa lg! stop laa depan kete dia. then baru nak bg signal benti. dlm kisah ni aku bukan nk tunjuk HERO! tp prihatin sebagai rakyat Malyasia! 1 Malaysia wehh! lgpon org yg accident tu naik moto cam aku. arini ari dia, mana tau esok lusa benda yg sama jd kat aku ke! nauzubillah! mintak simpang laa selamat pegi balik perjalanan! so kita kene laa ambik kisah benda2 camni.

terus terkesima kejaps aku td! haha. dgn kaki tgh ketar2 jln je dgn muka slumber! moto dari laju terus jd slow! haha! terus jd pemandu berhemah! cehh :)

No comments:

Post a Comment