today is Sun-DAY!

dis weekend adalah minggu yg paling membosankan! why? sbb aku dah lama gila tak lepak lepak, ronda ronda, makan makan! arghh, nak life yg macam dulu. 24/7 lepaking! pls! tlg pulangkan masa aku bersama sidia, kawan kawan! ouhh, aku rindu korang sume! rasa mcm diri sekarang bergelar seorg bapa yg duduk dirumah mendidik anak anak! haha! gila laa kau ngok! jiwa muda remaja. mesti enjoy dulu. tp saving jgn lupa! ops! haha.

so, cam bese laa. duduk umah sorang sorang! gila bosan. nak kuar, sidia jauh! kawan kawan sume ada agenda tersendiri. so dok umah jd anak dara laa gamaknya! basuh baju dah buat. umah dah kemas. moto dah cuci. so bila dah siap sume, aku nak buat apa lg? fb? euuww! fb ni klu ada perasaan, msti dia dah ckp aku gila sbb menggunakan perkidmatannya 24jam tanpa henti! haha. so aku akan cakap balik kat dia, ada aku kesahh? whatever! haha! dah mula laa sewel aku ni. ckp sorang sorang! haish, jaa oh jaa!

takpe laa! hidup ni adat laa kan! ada kalanya kt gembira, ada kalanya kt sedih. so aku anggap ini adalah lumrah kehidupan! kitaran hidup sbg manusia dimukabumi Tuhan yg maha Esa! Allahuakbar.

esok Isnin! harap laa aku tak Monday Blues! haha! i need to work hard. just for my "new" baby! haha! baby? surprise! nak tau kene laa tunggu lagi sebulan lebih lg! :) k,la! nak off blog dah. sambung ke facebook. bye bye!

No comments:

Post a Comment