aku kembali mengupdate!

hurmm, aku update lg, tp mood aku masih seperti dulu. dlm keadaan duka! cehh! haha. actually aku update blog ni guna WiFi mcD kat Amcorp Mall. ingatkan saje nak shoot gamba kat tasik sebelah, skali hujan daa! so kaki ni pon melangkah laa masuk ke dalam AM nih! cuci mata! :)

kemana kakiku ingin bergerak, kesitulah aku akan berjalan! cehh, ayat nak power jekan! takde laa. aku pon tak tau la nak kemana. so saje buang masa jalan sorang2! nak tgk kehidupan org sekeliling! mana laa taukan bole jd sumber inspirasi ke kan! haha. ok,lah. aku nak berfb kejaps! nnti aku update lg!

btw, semalam masa bosan2 aku ada amik gamba sendiri. saje je nak upload, nak kasi korang tgk! haha.

Align Center

oklah, aku nak jalan jalan dulu. byk benda aku nak buat arini. mlm nnti aku update ok! bye.

1 comment: