i am so depressed!! ;(

yes, aku mmg sgt² tertekan semenjak dua menjak ni. aku tau ramai yang perasan! maafkan aku ye kawan kawan syg semua. aku tak nak bebankan korang! aku rasa selesa bila aku simpan sendiri. thanks laa sbb ada jugaks yg concern pasal aku. touching doh! ;)

aku sbnarnya sedih dan tertanya tanya utk seperkara ni. tp biarlah hanya aku dan dia je yg mengerti. sbb bg aku benda ni adalah privacy aku! klu org tau, mahu aku kene buang negara kot! bahaha! poyo jekan aku ni. tp inilah cara utk aku happykan diri aku balik. blog akukan, so suka hati akulah nak borak lebih ke hape! apa kau kesah?? *ops! terimo pulak!* haha.

so, kat sini aku nak cakap, aku ok! klu aku ada terbuat salah kat sape², aku mintak maaf sgt²! maybe aku tak sengaja nak buat korang camtu. aku happy skrng! tgk tu, aku senyum --> ;)

*tika aku asyik mengarang di sini, tiba² aku teringatkan DIA!! siapa dia? haha! tekalah! :)

No comments:

Post a Comment