Ronggeng di Amcorp Mall. heh!

Ronggeng? ingat aku mat ronggeng ka? haha. gila! takde, aku lepak² je kat sana. mesti korang pelikkan, nape la aku pilih Amcorp Mall tempat utk aku melepak! sbb apa?? sbb sana tak ramai org mcm kat bb, pavi, klcc dll! haha. so, tak crowded sgt laa.. actually aku pi sana sbb nak amik gamba kat tasik sebelah AM tuh! dats why aku kesana! nak TERJAHH aktiviti maksiat kat sana! wakaka! damn! :)

best la kat tasik tu. time aku pegi tu baru lepas hujan! dlm pukul 530ptg camtu lah! mmg layan la kan sejuk² camtu! tgk org pancing ikan, org pancing org, ops! haha. plg best dpt tgk budak² main dekat playground kat taman tu. sweet doh!

ni jela gamba area tasik yg aku sempat ambik! besauu jugak tasik tu doh! kurang 5kg aku jalan² kat sana! selamat laa tak panas! klu panas, mmg aku tak layan laa kan! al-maklumlah, aku ni kan putera lilin! auuwww! wakaka! lepas penat berjalan ptg, aku pon decide nak pi massage! massage? kaki la weh! bukan body2body! heh! :)

perghh, mmg layan la kan! kaki aku pon mmg dah penat! asyik berjalan je ari²! so, bila skali layan massage, mmg lega habis! ringan je kaki aku ni! so selama sejam laa aku layan bila org urut kaki aku. tp, paling aku stress sbb org yg mengurut tu ajak aku borak pulak dgn dia! hadoii, aku nak tido sambil diurut lerr... ceh! lepas siap massage, aku terus ke kl sentral. sbb teringin nak mkn chicken rice shop! tp bila sampai je kat sana, aku hati ni mula sebak! sbb byk kenangan aku kat situ! damn! nape nk nangis ni?? aduh, be strong jaa! past is past! dlm keadaan sebak, perot pulak dah buat party! ok,ok! aku faham! jom menyumbat!

tarraa, inilah dinner aku! lepas kempunan! oklah, aku dah penat laa nak bercerita! tp dgn cara inilah aku dapat meleraikan kesedihan dihati ni (sambil dgr lagu AZ-lelaki ini!) haha. btw, thanks Amcorp Mall. nnti aku dtg lg ye! :)


*******************

2 comments:

  1. weyhhh. jaa.
    ko xyah sedih2 la.
    jalan sorang2 cool ape?
    heee~

    tasik tue cantik dlm gmbr je ker?
    ngeeee~ :)

    ReplyDelete
  2. tak sedih laa ima!
    mmg cool pon sbb hujan masa jalan tu! haha :P

    fyi, tasik tu hanya cantik dlm gamba! luar gamba, haish! penuh sampah sarap! :(

    ReplyDelete