Selamat Hari 101010 !

selamat pagi semua! today aku bgn awl pagi gila sbb aku pon xtau nape aku bgn awal sgt! org lain sedap tido tp aku dah tak bole nak tido lg! huhu. maybe penangan 101010 kot! ;) takde maknanya! bgn pagi tp tak tau nak buat apa duh! nak mandi, rasa malas! nak breakfast, malas jugak nak kluar! senang crita, aku ni mmg pemalas utk hari ahad.

bila bgn pagi, aku buka tingkap, tengok cuaca baik je! ermm, sedapnya klu dlm keadaan camni aku masih lg lena dibuai mimpi² basah! opss! silap! wahahaha. mengarut jela pagi² ni. so benda pertama aku nak buat, nak kemas² bilik ni apa yg patut! then pi cari breakfast (klu rajen lah! haha) dan lastly aku nak duduk depan tv layan astro sambil mengadap kitab exam! ok, aku sekarang tgh dilemma exam! lol.

ok,lah! pagi² otak aku malas nak mengarang! aku nak berfb kejaps! bye. enjoy ur 101010 guys! :)

* Strive to be Happy!*

No comments:

Post a Comment