Back To Basic (:

yeahh! back to basic. why? tekalah! haha (: takde laa, kalau sapesape yang penah tengok dan masih ingat lagi blog aku setahun lepas, camni lah! colourful! ceria macam astro ceria! heh! camni laa page aku setahun lepas! terlampau basic dan aku rasa sekarang pon sama jugaks kot! haha. aku tak geti la ngok nak adjustadjust ni. lol!

alaa,tape la kan! just nak mencoretkan rasa hati je! tak perlu laa nak gempak sgtkan! nanti org kata macam bagus pulak! so cukup laa sekadar tatapan orang yang pernah singgah kat blog aku ni. erk, oklah! nak berak kejap! aduh, saket perut! haha.

btw, aku rindu budak ofis! aku rasa nak gelakgelak laa bangangbangang semua! rindu korang bangang!

bangang ; memamg perkataan tidak sopan tapi dah jadi trademark kat ualcc! :)

No comments:

Post a Comment