Rumah Dalam Hijau (:

harlow, wahh lamanya aku tak jengah blog aku ni! takde masa laa nak update. yela, jiwa kacau laa katakan! heh! "Rumah Dalam Hijau" apakah? haha! aku sekarang berada di suatu kawasan yang jauh dari kesibukkan kota! yes, rumah yang dikelilingi hutan yang sentiasa menghijaukan bumi! udara segar yang boleh menyejukkan hati (:

ok, apa yg nak diceritakan ye? banyak sangat benda yang jadi semenjak dua menjak nihh! tapi tak tau nak mula dari mana! mula dari sedih ke ataupun kita mulakan yang gembira dulu. tapi rasanya macam takde idea lagi nak mengarang! otak aku ni dah tepu! bosan! yea, bosan dengan kau dan sekeliling! aku rasa macam perlukan cuti yang panjang! nak tenangkan balik jiwa dan lara yang dilanda kesedihan ala ala tsunami! ceh!

apa yang aku ngarutkan ni? aku tengah saket kepala sebenarnya! so nanti nanti laa aku update ye sebab aku tak tau nak tulis apa. oklah, nak dengar lagu sampai tertidur pusing pusing! bye.

No comments:

Post a Comment