what the hell ?

ok, sebelum aku nak mengamuk kat diary aku ni, aku just nak cakap yang kini aku dah kembali untuk mengupdate blog aku! haha. tapi tak tau laa bertahan sampai bilakan! haha.


*****************************

sekarang mood serius! sebelum tu, memang pukima* laa kau kan! nak halang aku kawan dengan orang lain! suka hati aku laa nak kawan dengan sape bangang! (ok,jaa! setakat ni je boleh mencarut! back to normal!) ko dah buang aku dari fb, then ko add balikkan dgn kononnya dah insaf laa kan! so bila aku berkawan dgn kawan ko, apahal ko nak delete aku balikk? takut rahsia bocor yg ko ni sebenarnya *tutt!!* memang haram jadah betol laa ko! ingat aku nak sgt laa kawan dengan ko kan! kalau ko tak msg aku, aku pon mmg dah lama lupuskan ko dari hidup aku la wehh! haram jadah punya budakk!

sampai di sini sahaja luahan hati aku kali ni. aku tau si (yg aku benci) tu takkan baca sbb dia takde blog! tp utk kawan dia yang tau blog aku ni, kalau ko baca "aku harap ko jaga laa kawan ko tu baik2! dia kekurangan kasih sayang agaknya!" whatever! bye bye."

*****************************

aku kalau marah kejap je! ok, sekarang aku dah kembali di dunia yang nyata! pedulikan apa org nak cakap! blog aku, suka hati aku laa kalau nak mencarut pon! heh!

kesimpulannya ; sayangilah kawan anda! peace no war! (:

"utk entry ni bahasa aku agak kurang ajar sebab aku tgh geram dgn seorang hamba Allah ni. ya Tuhanku, ampunkanlah dosa hambamu yg lemah ini. Amin!"

No comments:

Post a Comment