kaler kaler!

actually ni asam! kawan beli dari Terengganu! aku tak tau nape asam ni apa tapi sedap jugaks! aku suka masammasam nih! haha. packaging dia gila menarikkan? tapi barangnya takde laa berkhasiat mana ponn kan! tak sesuai utk org saket macam aku. aku makan pon just nak rasa! dan paling best aku nak jeleskan budak ni "Nurul Hidayah Gendot!" haha! saya dah makan kak! sodap gilos! akak nak? esok saya bawak ofis eh! tapi plastik jela! haha :)

cantiknya! colourful macam pelangi indah! (:

poyo je aku an? haha! alamak almari pinggan bersepah gilos! :P

cukuplah untuk malam ni ye! aku dah pening kepala laa sebab melantak lemang dengan rendang banyak sangat! haish! sume makanan yang aku dilarang makan tapi aku belasah jugak! yela, akukan orang sakit! semua benda kene pantang! nak buek camno, nasib badan!

oklah! kalau ada cerita panas, aku rogerroger korang ok! selamat malam weh! bye bye.

No comments:

Post a Comment