Thank You.

sebab apa thank you? ntah! aku pon tak tahu! haha. bahlol betol laa! ok, aku sekarang ada kat tempat yang aku paling suka! "rumah hutan atas bukit!" erkk, apakah? haha! rahsia laa.. mana bole habaq kat hangpa semua! nanti habis aku kene terjah! *macam crita tv3 laa pulakkan!*

fyi, today start aku cuti cuti malaysia! haha! tp tak travel mana pon! just spend masa dengan yang tersayang! hirup udara segar! hijau kat sini! tak macam kl durjana tu, buka tingkap pagi pagi makan asap! dush! sini tak sama macam sana! dats why aku suka tempat ni! hey company, transfer kat area sini laa ngok! lagi sodapp! :)

oklah, aku nak menjamah hidangan dulu. menu apa? ofcourse laa feveret gua! ayam masak lemak cili api dengan ikan patin masak tempoyak! nyummy! tp sayangnya, aku tak makan tempoyak! jgn tanya sebab apa ye! heh!

ok,bye -.-

No comments:

Post a Comment