Last day updated! haha.

last ke? haha. ntah laa weyh! rasa mcm last kot. pasni bersawang bersemak laa nampaknya blog aku nih sbb aku dah mula start busy! takat fb tu bole laa online lg kot! tp klu nak mengarang ni, mau pk 50 kali agaknya. haha! bila da start keje, tido mesti diutamakan drpd yg lain! makan ke, shopping ke, senam ke, sume campak blakang dulu! tido first okay! muahaha.

aduhh, asal aku mcm terover excited ni weyh! jaa jaa! gelabah ko nih. rilex je! nnti naik pulak darah ko tuh! haha. ko tu badan dah laa second hand! (oit, kutuk diri sendiri!) haha. dulu mak panggil badan aku ni badan 5 sen sbb selalu sgt sakit! lantak laa. kene hujan sikit pon dah demam. haha! oi, awat tgn ni ketar ketar nih! aduhh, nape dgn aku! arghhhh! asal takut tiba tiba nih. tarik nafas dlm dlm jaa! lepas slow slow! ah, cool!

fyi, punya excited setelah sebulan "tanam anggur" ni, sebelum maghrib aku dah gosok baju nk keje esok! haha! gila poyokan?? mcm laa sblm ni x penah keje. tp ntah laa! sbb tempat ni tempat baru. so mcm freshie gila² laa skrng nih! cool! cool! jgn esok nak terberak cirit udah laa.. gabra punya pasal kan!

k,laa. malas nak taip dah! nak chat kat wall fb je. so jumpa di fb jela ye! btw, wish me luck utk company baru nih! go go jaa! chaiyok! haha.

***************
Blog Status: OFFLINE!

2 comments:

  1. hoo...gud luck la dgn new company..

    jaa..jaa! dulu bdn 5 sen, skrg bpe pulak? hehehe..

    gurau beb! ;P

    ReplyDelete
  2. thanks!

    dulu badan 5sen, sekarang takde harga!
    tak ternilai kot! wakaka :)

    ReplyDelete