omg, i am so excited ! haha.

why? sbb esok ada company annual event! yeay! mau rilex² saje. nak hilangkan sume stress yg ada dlm kepala hotak aku ni! muahaha. tp x ready pape lg! baju baru nak basuh. duh! rasanya mcm kene tahan mata je malam ni. huh! tp mata serius mmg nak tutup! klu di bagi tutup, takut tak bgn je sampai esok pagi. haha! td dah tukar duet sume siap²! fuh, sumpah gila excited okay! sbb apa? sbb free! wakakaka.

tp mcm frust sikit laa. sbb tema utk dinner esok "RETRO!" aku dah laa x geti nak retro². klu just dress up formal bole laa. adui! sape yg nak jd pakar fashion utk aku? haha. tp tanpa sebarang bayaran laa! so pk punya pk, ptg rabu aritu aku decide nak pi cari kejap! so jumpa laa satu baju kotak² kaler kuning! sumpah terang gila bapak punya kaler! aku mcm segan je nk pakai tp budak ofis aku kata okay! so aku pon main bayar jela. pakai sekali je kot! asal ada baju sudah. klu pi dinner tak berbaju, takut org sume pengsan laa pulakkan! wakaka :)

k,la. aku nk kemas² pape yg patut! nk off dulu. tp fb stil online laa. itu adalah kewajipan! papehal, text di fb ye. bye!

No comments:

Post a Comment