rasa macam nak pengsan!

aduh, saketnya dada aku. batuk terok ni weh! sblm ni sikit² je tp sekarang aku rasa makin teruk! dada aku dah macam nak pecah ni. adoi! seksa betol bila batuk dah dtg! selalu sgt sakit aku ni. tula, tak jaga makan. makan macam macam! tak ingt dunia. bila dah saket² baru nak sedar. ubat pon nak makan susah! hurmm, terpaksa laa aku makan ubat malam ni. tak suka kot ubat! lagi² ubat batuk yang kaler hitam tuh! yucks!

dah laa batuk, penat laa pulak sbb ptg td tak dapat tido kejap! kepala dah pusing macam bola boling! nak tido tp rasa macam nak online. tp server cam taik! hey P1, aku bayar bill laa bongok! korang punya servis bila tgh² bulan mula laa slow cam gampang! tgk sikit bill tu. aku bayar bulan² ontime! siap bayar lebih lg! bagi laa chance aku nak online dgn tenang sengal! (geram)

k,la! rasa dah tak larat lagi nak online. baik aku tido awal sbb esok i need to wake up early morning! nak gi pkns shah alam buat passport. lepas settle, terus balik melaka with along! yeay! tp balik kejap je. tgk mak! sabtu ptg dah kene balik kl balik sbb ahad along ada class. nite!

No comments:

Post a Comment