Singapore, waiting for me ya! :)

walawehh, sungguh tak ku sangka, cempedak menjadi nangka! cehh, mengarut ayam laa pulak! haha. takde laa. agak mengejutkan bila dpt call dr bos yang aku dapat join annual event utk company baru aku. wahh! amat gembira tak terkata. nampak mcm jakun rite? tp mmg jakun sbb fully sponsered by company okay! sape yg x suka! aku just dtg bwk buntut besar aku je. haha!


++ Uni Asia Life Assurance Annual Event ++

VENUE: Johor Bahru & Singapore
DATE: 28-30 May 2010

OMG, 3 days 2 nites my dear!!

DITANGGUNG SEPENUHNYA


********************************

NOTA PENTING: Sebarang kiriman tidak akan dilayan! haha.

2 comments:

  1. wahhh jaa! bestnye! aku baru nak kirim tapi bila baca nota penting tu mcm tak jadi kott..haha

    ReplyDelete
  2. haha! rezeki weyh! aku pon tak sangka! ingat ye, sebarang kiriman tidak akan dilayan! haha!

    ReplyDelete