Thumbs up!

tau tak nape aku cakap camtu? sbb aku suka dgn perkhidmatan HQ kwsp & JPN Maju Junction. i like okay! dlm masa 1jam je aku bole settlekan sume urusan! pantas, cepat dan mesra pelanggan. mcm ni laa yg aku suka. ni tak, ada certain² part tu dah laa x mesra pelanggan, kurang ajar pulak. dah tua nak pencen tp perangai cam bangang! aku geram sbb aku penah kene dekat HQ MA**! (dept apa xyah ckp laa!) so, sape yg terasa tu, sila laa betulkan perkhidmatan anda! sbb org bangang cam ko, merosakkan semua pandangan org terhadap perkhidmatan kerajaan! btw, im fully satisfied with KWSP & JPN! thumbs up again :)

so, secara tak langsung, keje aku dah nak selesai!


Buat sume ni cepat:
  • bukak account Eon Bank ( / )
  • letak penama KWSP ( / )
  • tukar ic ko tuh! gamba zaman budak² ( / )
  • PASSPORT ( ) - esok di PKNS shah alam
  • cuci baju selonggok tuh! ( / )
  • umah kemas! dah mcm hape je. ( / )

2 comments:

  1. cuci cuci baju selonggok tuh!
    muahahha.. laundry la tu jwbnye!

    ReplyDelete
  2. haha! dah cuci sina. cuci pakai mesin basuh je! dah moden skrng! tak yah hanta laundry! bazir duit je! :)

    ReplyDelete