holi holi holiday! yeay! haha.

hello belogku yg kurang sikit sawangnya kali ni! haha! bila cuti, keje aku updated belog jelakan! mana ada masa nak buat luahan hati ke hati selalu kat belog! so, bila dah free, aku akan laksanakan tugas utk menulis kisahkisah gampang aku kat sini. heh!

ok, sekarang aku bukan di kl, melaka mahupun rumah hijau di atas bukit! hehe! aku kat jb! saje je jalanjalan bawak mak. bosan dah duk kl ngn melaka. nak jalan jalan je skrng! haa, mcm nak gempak, budget cam gi over the sea laa kann padahal 3jam perjalanan je nk sampai jb ni! hampehh!

so planning utk hari ni, insya Allah (maher zain) wakaka, after lunch nak bawak mak shopping dulu kot! tp tak tau nak kemana. tgk laa nnti, mana yg best, kat situ laa aku menghabiskan duet! haha. then ptg, maybe just lepaking at danga bay. cuci mata! auuww! ;)

happy holi holi holiday weh! have funn! (:

No comments:

Post a Comment