jam dah menunjukkan 2.05 pagi !

ok, 2.05 pagi ; 5 disember 2010! hey gemokk, hang tak geti nak tido ka? haha! ok, maybe ni last entry aku utk hari ni (4 disember 2010) heh! ok, macam biasalah, aku dah tukar lg image blog aku. semalam baru aku beli background ni kat Jusco! haha! cam haram jadahkan statement! mata aku pon dah mamai dan berada di tahap mengantok gilos! sebelum tido, aku just nak muhasabah diri sikit!

td aku ada chat dgn sorang hamba Allah ni di fb! mengisah suatu benda yang aku rasa ada betulnya apa yang dia kata! hmm! aku pon harus berfikir cam dia! gaji yg tinggi, jawatan yg bagus tak akan menjanjikan apa apa pulangan kalau itu hanyalah contract ataupun permanent contract! dlm kegawatan ekonomi plus harga keperluan yg melonjak naik ni, aku harus fikirkan sesuatu utk masa depan! sekarang baru aku sedar kenapa dan mengapa org meninggalkan ***! thanks bro! ko dah bagi aku kesedaran! aku hargai sgt sgt wehh! dan apa yg tersirat dan tersurat dlm conversation td, aku akan jdkan iktibar! bukan utk diri aku je tau! utk kawan kawan aku yg dah menempuh alam pekerjaan, kalau laa korang dah bertahun kerja tp tak permanent permanent lg, baik laa korang beredar dari company tu dan carilah keje lain! terutamanya laki. klu keje tak stabil, camne nak jaga anak bini org! camne nk buat loan umah dan sebagainya. so, renung renungkan dan selamat beramal! :)

oklah semua! dah terlampau lewat sgt dah! even esok masih cuti, tp aku tak nak sia siakan masa tido malam aku. masa itu emas wehh! haha! selamat malam. salam!

*aku rasa entry aku kali ni macam sopan wehh!*

No comments:

Post a Comment