Masjid Kristal Ganu Kita !

Masjid Kristal? bagus sgt ke tempat tuh? sampai jadi pusat pelancongan kat Terengganu tuhh! ok, aku tanya dan biar aku yg jawabkann! haha! bagi aku la kan, masjid kristal mmg superb! sebab? area kawasan dia tenang je! bersebelahan dgn sungai! then persekitaran yg bersih dan mcm biasa la kan, struktur binaan yg membanggakan! TAPI, bangunan dia kotor sikit laa! means yg part cermin cermin tu mcm dah berkeladakk! kalau laa dicuci semula, alaa, mcm bgnn kat kl yg tinggi tinggi ni lakan! bila kotor je, nnti ada org cucikan! mcm cerita cuci cuci service tuhh! haha!

masa aku dtg mmg bangunan masjid agak kotor jugak laa! tapi kalau dah dicuci, confirm bersinar sinar! klu nak lagi kilat, pakai laa sunlight! heh! so, kesimpulannya, kalau diberikan keizinan, mmg aku nak dtg lg! insya Allah next year, kaki aku akan melangkah lagi ke negeri Terengganu!


Masjid Kristal, Terengganu!

No comments:

Post a Comment