Salam Maal Hijrah.

bagusnya cuaca hari ini kann? sesuai utk bersantai bersama keluarga! hmm, aku pagi ni awal awal dah bgn! sbb dikejutkan oleh jeritan anak anak buah aku! heh! pening kepala bila bgn secara mengejut! so, apa plan arini?

xde pape yg best ponn aku rasa! just duduk umah, kemas barang sbb ptg ni nak balik kl dah! esok kerja!! urghh! (mengeluhh!) ok, seriously aku mmg berada di tahap kemalasan yg melampau! haha. boleh tak nak apply cuti lama lama? hmm, mmg xbolelah kann! nak cuti ponn susah! cuti aku, suka hati aku laa nak apply bila! bullshit lahh! grrr!

so esok aku kene laa berhadapan dgn org org yg aku benci plus menyampah tahap gaban punya! oh, mesti darah aku naik lg disebabkan mereka yg tidak bertanggung jawab! ok, fine! ko bos, tp ada aku kesah ke ko sape? aku pon nak meluat nak layan kerenah ko tu! moody tak tentu pasal! dah, ko boleh berambus dari crita aku ni.

utk cuti yg terakhir ni, aku nk nikmati sepuas puasnya! nak topup tido balik, topup makan lg! ops! makan tak yah topup laa jaa! diet wehh! ceh! ok,lah! maybe ni entry aku yg terakhir! ntah bila laa nak update lg! byk bnda yg nk di update, tp bila tahap kemalasan melanda, aku delay laa dulu. haha!


"Salam Maal Hijrah utk semua Muslimin dan Muslimat!"

**********************

-OFFLINE-

No comments:

Post a Comment