serius, aku tak tiru !

ok, memang hampehh betol laa kan! camni. arini tiba tiba aku rajen laa pulak nak hias hias sikit blog aku nihh! kononnya nak nampak cantik laa kan tapi padahal dah macam tadika! kalerful gila dengan polkadot yang warna warni! heh!

dipendekkan cerita, lepas aku dah siap siap tukar background, adjust tu, adjust ni, aku saje nak buang masa nak baca blog kawan yang lain! ok, sekali buka kat blog budak ni, haha, memang aku sengal dan gatal isi otak sebab background sama! cehh! ok, aku dah malas nak tukar yang lain!

"kepada Sina, ok jaa tau background blog kita dah tersama! wahaha! cam gampang dah jaa tengok! tapi jaa dah malas nak tukar! biar jelah sama ye! tp blog sina memang lagi gempak laa kan! :)"

2 comments:

  1. ahahaha x de hal lah jaa. boleh je same.
    lgpn layout kaler2 mmg nmpk cun++kebudak2an. tapi part blog sina gempaq tu tak aih. mane ade :DD
    hehe..

    slmt berblog semula! ;))

    ReplyDelete
  2. haha! jaa tak tau mana nak cari layout yg cantik2! layout cantik byk sgt tp nk masuk kat blog ni pon sgt2 laa complicated! so better amik yg simple je! i like :)

    thanks sina! klu ada masa jela boleh berblog! sina pon jgn lupa upload story baru ye! ;)
    tak sabar nak baca! hehe

    ReplyDelete