Luahan hati yg tgh lara.

cehh, ayat macam nak gempak gila laa kann! takde laa, mmg tgh lara pon hati ni weh! nak tau kenapa? sbbnya..

camni, macam biasa laa kalau hari jumaat, lepas jumaat mmg aku dgn kawan kawan akan lepak kat masjid dulu sampai pukul 2 lebih! sbb malas nak keluar awal awal sbb nnti stuck dekat pintu masuk masjid. so kami pon borak borak laa dulu.

then bila dah pukul 220pm camtu, kitorang pon terus laa gerak! nak dipendekkan cerita, pangggg!! hp aku terlepas jatuh dari genggaman tgn! oh, tidak! sedinya aku weh! bila aku angkat hp tu, terus dah tak boleh on! dan paling sedih skrin kaca dalam tu dah retak seribu! oh, berderai skrin tu sama macam hati aku yg berderai.

penat aku keje selama ni. hp tu aku dah pakai tak sampai setahun lg! yes, aku tau bole repair pakai warranty tp aku tau kalau repair pon mesti mahal jugak charge tambahan dia sbb skrin dalam yg kaca tu dah retak seribu!

ok, takpe laa! aku anggap takde rezeki aku nak pakai hp tu lg! kalau aku repair balik pon, aku akan bagi atau jual kat org lain! dan macam biasa laa, klu ada sape sape yg baca belog aku ni, tlg laa send back to me korang punya hp no sbb aku dah hilang sume contact no korang! gtg, take care! bye.

"good bye my sweetheart n900"

No comments:

Post a Comment